Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kings of Wok. Meer weten? Ontdek meer
John
22 jun 2026 om 9:45
Heeeeeeel lekker
Eric
16 jun 2026 om 22:46
bezorging precies op tijd. het eten was vers en warm.
marcel
12 jun 2026 om 22:23
weer zoals gewoonlijk heerlijk tot de volgende
Jarno
2 jun 2026 om 19:11
was heel lekker! en meer dan genoeg.
Siham
28 mei 2026 om 18:27
Ik had mihoen besteld maar ik kreeg rijst
Elif
25 mei 2026 om 23:36
Ik had de eiernoedels met kip en teriyaki saus besteld. Om te beginnen was de kip veel te zacht en af en toe proefde ik dat de kip rauw was. De noedels waren allemaal enorm kort. En ik proefde niks van de saus in plaats daarvan had ik tomatensaus.
Brechtje
16 mei 2026 om 20:05
Altijd lekker. Vriendelijke bezorger. Alleen al 3 keer kroepoek vergeten.
Lonneke
16 mei 2026 om 18:54
Smaakte goed !! En snel geleverd en warm
omran
4 mei 2026 om 0:54
Gare beef ik proefde geen vlees het enigste wat ik zag was vieze stukjes vet als je geen echt vlees kan geven aan je klanten verkoop dan ook geen beef me eten komt ook zonder drinken vervolgens 1,5 uur gewacht tot de bezorger kwam aankakken met me drinken
Monique
24 apr 2026 om 7:11
Goede maaltijd
Menno
20 apr 2026 om 22:55
Wrong order. Almost poisoned me
Mariana
9 apr 2026 om 21:12
Het eten was de eerst keer verkeerd toen tot 9 moeten wachten en heb nu eindelijk eten had om kwart over 6 besteld